Nyári sátoros kalandozások

Augusztus második felében kisebb-nagyobb kerékpár táborok indultak a Velencei tóhoz és a Duna-partra. Sátorban aludtunk, „mesterszakácsaink” finom lecsót főztek, a tíz újunkat is megnyaltuk utána. Fürödtünk a Dunában, a Velencei tó leapadt vizében, de az kerékpározás...

Balatoni Kerékpártábor

Nagy élmény volt az idén is a balatoni kerékpár tábor. Litéren kezdtük, nem nagy létszámmal, de annál nagyobb intenzitással kapcsolódott be minden résztvevő, a két legkissebb, a két ministráns is. A négy napon át Carlo Acutis életének egy-egy eseménye, jelenete...

Táborozás Kemencén

Augusztus a táborok hónapja volt. A felősök tábora ismét a kemencei faházakban folyt. A közeli strand a nagy melegben minden nap felüdülést adott Egy napot rászántunk arra, Szendehelyen katalinpusztai tanösvényt megjárjuk.  A tábor napjaiban a családot vettük...

Öröm ünnep Boldog Ceferino napján Szátokon

9 órakor a kisgyerekek örömére ugráló vár vezette be a gyönyörű napot. 11 órától a szendrőládiak istendicsőítő énekei vezették be megemlékezéseket, majd az udvaron felállított színpadon megkezdődött az ünnep. A megnyitó beszédben Géza atya arra kereste a választ, hogy...

Nagypénteki keresztút Szátokon

Nagypénteken délután háromórakor Szátokon elindult a keresztút a Cefereino Ház elől a templom felé. A Ceferino Ház hálózatának munkatársai,  önkéntesei, a helyi karitászcsoport, a babamama klub tagjai, fiatalok gyerekek és mindazok, csatlakoztak hozzánk, akik végig...

Kirándulások

Télen-nyáron, hóban-napsütésben kirándulni járunk a hozzánk járó gyerekekkel. Erről teszünk közzé néhány képet a következőkben.

Farsang „buli” Szátokon

Újra és újra hálát adhatunk a gondviselésnek a Ceferino Ház ajándékáért, de vannak olyan pillanatok, amikor a tágasnak tűnő épület szűkösnek bizonyul. Izgalommal készült a Ceferino Ház gyerekcsoportja és a babamama klub és minden más érdeklődő a farsangi ünnepségre. A...